Kom i form

Semestern sjunger på sista versen, bara enstaka dagar kvar och vardagen kryper närmare. Mentalt har jag dock sedan några dagar börjat förbereda mig för kommande läsår. Slut på latmansdagar, långa frukostar på balkongen, ändlösa stranddagar och sena kvällar med god mat och gott vin. Nu gäller det att ställa in sig på en mer organiserad tillvaro, hur omöjligt det än kan kännas, att få igång hjärncellerna och att komma i form för arbete. Som av en tillfällighet planerar dottern just sin "powerwalk" på nätet. Ange var du vill promenera, alternativt springa, och webbsidan anger hur långt du går och hur många kalorier du gör av med (om man nu är intresserad av det ;-). Jag tror jag hänger på ....

Kom i form - mät ut din egen runda!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0