Tack för titten

   Just passerat 3000-strecket! Tack för alla tittar och uppmuntrande tillrop! Nu har den här bloggen varit igång i ungefär ett år, men inleddes med ca 10 längre inlägg från min gamla blogg, Lärartankar. Det här med bloggandet har blivit en ventil att använda när man blivit upprörd över något (ofta en viss skolminister;D), läst något spännande eller sett något kul på TV som man gärna vill peka på och uppmärksamma för er läsare eller små lärande korn från vardagslivet på skolan eller hemma.


Bloggen har sina syften, förutom detta viktiga med att få sortera sina tankar, strukturera det man vill eller har åsikter om och varför, också att skapa en möjlighet för de medarbetare jag har att leda, att lära känna mig, mina tankar och de värderingar som ligger bakom de beslut jag tar. Ser med tillförsikt på de nästa 3000 besöken och framtida inlägg i debatten.

Välkomna tillbaka!


Kommentarer
Postat av: annemarie

Så fint tänker jag... så att dina medarbetare ska lära känna dig... det tycker jag är ett generöst ledarskap. Gratulerar dina lärare. Anne-Marie

2008-09-04 @ 19:49:58
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0