Inte ett ljud

   Hepp, idag försökte jag se och höra ett Youtubeklipp med Dylan Wiliam i min tämligen nya stationära dator av märket Dell. Då jag inte fick ljud i klippet, började jag felsöka; volymikonen på skrivbordet, volymkontrollen i klippet och slutligen en massa inställningar i Kontrollpanelen. Inte ett ljud! Kändes inte riktigt ok att belasta 5019, supporten med ett så futtigt ärende, men vad ska man göra? Och bara nummer fem i supportkön .... 
 
- Jaha, vad är det för slags dator, Dell eller Siemens?
- Det står Dell på den.
- Ja, den datorn har inga inbyggda högtalare. Du kan beställa externa sådana eller använda hörlurar.
- Ok, smidigt. Tack för upplysningen, bra att veta. Jag ser klippet på Macen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0