Humble impact

    I december 2007 var jag i Roskilde och pratade Lära@lära/Portfolio för ett femtital pedagoger från trakten. Jag var en av flera föreläsare, bl a en representant från det danska undervisningsministeriet, vilken fick det ganska hett om öronen när undervisningsministeriets förslag till individuella utvecklingsplaner jämfördes med tankarna om och sättet på vilket vi använder våra utvecklingsplaner. Idag fick jag mail från Hanne (på CFU i Roskilde), som var den som arrangerade konferensen. Så här skrev hon:

"Jeg skylder også at fortælle dig om vores elevplaner. Der sker gode ændringer og jeg bilder mig ind, at mødet i Roskilde mellem dig og undervisningsministeriets repræsentant kan have spillet ind."

Om det nu är så, roligt att få vara med och påverka ...särskilt internationellt! ;-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0