Hurra, hurra, ...

   Fick ett trevligt mail idag:

"Hurra, hurra, hurra, hurra. Grattis! Du har vunnit 2:a priset i vår balkong- och trädgårdstävling. En blomstercheck från Plantagen värd 2 500 kr är just nu på väg till din brevlåda. Tack för din medverkan och ditt fina bidrag!"

Lite då och då dyker det upp fototävlingar i tidningar och på webben och med tusentals bilder, både i färg och svartvitt, i arkivet brukar jag leta passande bilder till de olika teman som det tävlas kring. I somras uppmärksammade jag JM:s tävling på temat Trädgård och skickade in en bild på mitt växthus... Och ibland går det vägen... Synd att man håller på att avveckla trädgården.... ;D

Kolla in vinnarna! Klicka på en av bilderna! Mer växthusbilder ..!

För övrigt tycker jag att "Växthus" är en sällsynt välfunnen metafor för lärande!





Lite publikfrieri blev det ju med de sista orden, "hus att trivas i". Råkar vara JM:s motto;D Vad nedlåter man sig inte till för att vinna andra pris ....?



Kommentarer
Postat av: Liza

Oj, grattis!! Vilket fint växthus... !

2008-09-17 @ 00:37:31
URL: http://www.sprakmakargatan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0