PMS och WTF

image74 På väg till sjukgymnasten med tonårsdottern. Ur bilradion skvalar Din Gata - 100,6 alla talar skånska - vi är lite sena, trafiken är jobbigt intensiv och det är bilköer överallt. Lång tystnad, var och en i sina tankar och sedan plötsligt ...

- Ha, PMS! Stackarn!
- Va?
- Den där bilen hade PMS på sin skylt.
- Och!?
- Vem vill köra omkring med den förkortningen!
- Förkortning av vad då?
- Premenstruellt syndrom, så klart. Åh, kolla där då, WTF, coolt!
- Vad betyder det då?
- What the fuck!
- Suck!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hahha

2008-01-04 @ 13:55:55
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Mina

Haha, skön dotter skulle ajg vilja säga! Värst vad jag blev nervös efter att jag fick reda på att du besökt min blogg. Började genast titta på mina stavningar och fick dåligt samvete över att jag inte är särskilt satsig vad gäller mina texter, så länge jag meddelar mitt budskap tänker jag oftast. Fast å andra sidan så är du inte pappa över min klass längre haha så jag kan ta det lugnt. Jovisst, jag håller med dig om min och Emmas oändliga vänskap och visst kommer det bli svårt. Just nu sitter jag bara och ser fram emot då jag ska åka besöka henne. Kännar att jag börjar bli otålig. Förresten hur blir det med den där återträffen?

2008-01-09 @ 20:04:39
URL: http://mina.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0